Az MTI-hez pénteken elküldött közlemény szerint a válaszadók 58 százaléka ugyanakkor idén már akciósan sem tervez vásárlást; több mint a 60 százalékuk ezt azzal magyarázta, hogy már mindent megvett, amit akart. A kutatásban részt vevők csaknem 74 százaléka nem viszi vissza a megvásárolt, de nem használt, gyakorlatilag ki sem bontott terméket, mert nincs rá ideje, vagy szerinte úgy sem vennék vissza. A közleményben kiemelték azt is, hogy a fogyasztók elkezdtek változtatni vásárlási szokásaikon, inkább az olcsó termékeket választják és jobban figyelnek az akciós termékekre, de még mindig nagyon alacsony a tudatosság ezen a téren.
A cikk folytatódik: http://penzugyguru.co.hu/hirek/2023/01/10/a-vasarlok-85-szazaleka-el-az-akciokkal-egy-friss-kutatas-szerint.html
- Hirdetés -