Kezdőlap Gazdaság Dubaiban is elismerték a kampányt, amelyben a főhőst a csillagokig repítették. (x)

Dubaiban is elismerték a kampányt, amelyben a főhőst a csillagokig repítették. (x)

A WINA, a World Independent Advertising Awards díjat 2016-ban hozták létre azzal a céllal, hogy az öt kontinensről származó, független, multinacionális ügynökségek és hálózatok munkáját ismerje el száz független, világszínvonalú szakember zsűrizésével. Erre a versenyre a Lounge Group két kampányt is nevezett, melyek közül mindkettő shortlistre került.  A második helyezést elhozó Eurojackpot kampány a játék 10 éves évfordulójára volt időzítve, és alapvetően a halmozódás esetén megnyerhető, maximális főnyeremény emelkedésére, valamint a heti extra sorsolásra hívta fel a nagyérdemű figyelmét. A Szerencsejáték Zrt. mint felelős játékszervező fontosnak tartotta kiemelni, hogy a megemelkedett főnyeremény olyan elképzelhetetlenül nagy összeg lett, hogy azt ép…

- Hirdetés -
MEGOSZTÁS
- Hirdetés -