Kezdőlap Életmód EY: nem befolyásolják a médiafogyasztási szokásokat a gazdasági nehézségek

EY: nem befolyásolják a médiafogyasztási szokásokat a gazdasági nehézségek

Az EY felmérésében több mint 21 ezren vettek részt, a tartalom- és médiafogyasztási kutatás Dél-Koreára, az Egyesült Államokra, az Egyesült Királyságra, Franciaországra, Kanadára, Olaszországra, Spanyolországra és Svédországra terjedt ki – közölték. A digitális szolgáltatásokat épp annyira fontosnak tekintik a fogyasztók, mint a vizet és az áramot, ezért fel sem merül, hogy lemondjanak róla – magyarázták az előfizetések népszerűségét. A közlemény szerint a megkérdezetteknek mindössze 16 százaléka véli úgy, hogy drágák az internet, a tévé és a streaming előfizetések. Váltásra inkább a hálózat megbízhatatlansága adhat okot, 26 százaléknak voltak már ilyen gondjai. A mobilinternet fennakadásairól ennél is többen, 29 százaléknyian számoltak…

- Hirdetés -
MEGOSZTÁS
- Hirdetés -