Az NMHH kommunikációs igazgatósága azt közölte szerdán az MTI-vel, hogy a fiatalok számára a közösségi média ma már a hírfogyasztás, a szórakozás, a kapcsolattartás és a kapcsolatépítés első számú színtere. A témához kapcsolódóan megjelenő kutatások zöme a 16 éven felüli lakosság internet-, és közösségimédia-használati szokásait vizsgálja, így csak ritkán kerül szóba az ennél fiatalabb korosztály, illetve az, hogy ez a generáció miként érzékeli a közösségi médiában megjelenő tartalmak hatását a személyiségre, az énképre, valamint a testképre. A kutatás eredményei rámutatnak arra, hogy bár a gyermekek többsége tisztában van a veszélyekkel, mégsem foglalkoznak kellő mértékben a megelőzéssel, így például jelentős részük…
A cikk folytatódik: http://egeszsegmozaik.co.hu/eletmod/2024/10/31/ismerik-sokszor-megsem-vedekeznek-a-kozossegi-media-veszelyei-ellen-a-fiatalok.html
- Hirdetés -