A Z generáció (1997 és 2012 között születettek) a digitális pénzügyi megoldásokat, például a kriptovalutákat és az online befektetési platformokat részesíti előnyben. Jellemző rájuk a gyors és egyszerűen elérhető eszközök iránti érdeklődés, valamint az, hogy a közösségi médiából és influencerektől szerzett információk jelentősen befolyásolják befektetési döntéseiket. A Z-ék átlagos koncentrációs ideje 8 másodperc és közel felük állandóan online, ezért minél egyszerűbb üzeneteket és érthető termékeket kell számukra kínálni. Digitális eszközök és technológiai preferenciák A Z generáció tagjai a fintech megoldások elkötelezett felhasználói, akik előszeretettel választanak olyan befektetési platformokat, amelyek lehetővé teszik az egyszerű, mobiltelefonról is kezelhető befektetéseket. A hitelfelvétel, megtakarítás és…
A cikk folytatódik: http://sikeresceg.co.hu/penzugyek/2024/11/07/mar-tizenevesen-elkezd-befektetni-es-megtakaritani-a-z-generacio.html
- Hirdetés -